Postingan

Tibak’e Dudu Ondhel-Ondhel dening Wahyu Sulistiyaningsih

Gambar
Pernah diterbitkan Harian Solopos Edisi 13 Juni 2013       Kaya padatan, Siti tangi jam 04.00, ngewangi Mak’e masak ing pawon. Mak’e Siti pakartine dodol sarapan ing ngarep omahe. Wis keprungu adzan Subuh, Siti lan Mak’e nyelakne wektu kanggo sholat jamaah. “Adzan Mak, sholat riyin ngga.” a jake Siti. “Iya Ndhuk, kana masmu gugahen dijak sholat bareng.” Siti banjur nggugah mas’e “Tangi Mas, wis subuh ayo sholat!” Mas’e Siti jenenge Mukti, bocahe pancen rada males, gugahane angel, nanging nek digugah perkara sholat, dheweke ya gage tangi. “Uhooah, iya!” saurane Mukti karo ngolet. Mukti, Siti lan Emak gage wudhu, banjur wong telu sholat jamaah.       Sakwise sholat, Emak lan Siti nglanjutne masak, dene Mukti nimb a banyu ing sumur kanggo adus. “Lalalala, yeyeye lala yeye” Mukti adus mbi nyanyi ra cetha. “Mas, ndang uwis, rasah nyanyi-nyanyi, gek ndang genten aku!” bengoke Siti. “L

Banjaran Karna

PAGELARAN RINGGIT PURWA - Banjaran Karno Dening : Ki Purba Asmara, S. Kar., M. Hum. Sabtu, 31 Maret 2012 Kunthiboja minangka Ratu ing Mandura anggadhahi putra kalih, inggih menika Basudewa kaliyan Kunthi Nalibrata. Adegan nalika Kunthi wonten ing kahanan ngurung diri Tokoh : Kunthiboja, Basudewa, Kunthi Nalibrata, Begawan Druwasa Lampahan : Kunthiboja minangka ramanipun Kunthi rumaos susah lan sedih ningali kahanan putrinipun ingkang mendel kemawon lan ngurung diri boten purun dipunpanggihi kaliyan sinten kemawon. Kunthiboja lajeng ngendika kaliyan putranipun inggih menika Basudewa babagan kahananipun Kunthi. Basudewa banjur gadhah gagasan supados ngawontenaken sayembara inggih menika sinten kemawon ingkang saged nyempal bahu kiwa lan tengenipun Basudewa, bakal dipunpalakramaaken kaliyan Kunthi. Ningali kahananipun Kunthi, Basudewa taken kaliyan kunthi “Yayi, sliramu lara apa? Menawa ora lara kok patrapmu kaya wong lara? Apa sejatine kang lagi mbuk

Macam-macam Teori Kebenaran

Macam – macam Teori Kebenaran Kebenaran merupakan suatu hal yang bisa dikatakan benar berdasarkan alasan yang logis dan analitik. Suatu kebenaran bisa dipandang dari sudut pandang dan metode yang berbeda dari masing-masing orang, sehingga setiap orang pun dapat mengemukakan pendapatnya mengenai suatu kebenaran. Misalnya kebenaran yang dilihat dari sudut rasionalisme dan empirisme. Rasionalisme berasal kata rasio memiliki arti akal / fikiran, merupakan suatu paham yang mengajarkan bahwa sumber pengetahuan yang paling benar adalah rasio (akal fikiran). Sedangkan empirisme adalah paham yang mengajarkan bahwa sumber pengetahuan yang benar hanya pengalaman yang diperoleh melalui panca indera seseorang. Kedua paham tersebut saling bertolak belakang sehingga melahirkan teori-teori kebenaran. Secara tradisional, kita mengenal 3 teori kebenaran yaitu koherensi, korespondensi, dan pragmatic (Jujun S. Suriasumantri, 1982). Dan Michel William berpendapat ada 5 teori